مراکز خرید آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با خرید در این مرکز خرید می توانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما مسافران تور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمایآنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقه A9 در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید.


خیابان آتاتورک آنتالیا 

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد. در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما مسافران تور آنتالیا نوروز 95شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .


مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد .

 در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان تور آنتالیا نوروز 95  به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا  لذت ببرید.

  جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: